Publicitat

Nova versió 2.0 per l'iPhone

dissabte, 12 de juliol del 2008

Imagen 1.png

A tots els que tingueu un iPhone de la 1ra generació vigileu que ja està disponible la versió 2.0 a l'iTunes, que recordem aquesta setmana també s'ha actualitzat a la versió 7.7. NO em d'actualitzar de moment, perquè no hi ha marxa enrere, no podem tornar a la versió anterior, si actualitzes ens quedem amb un iPhone inutilitzat. Em d'esperar a veure si en ZiPhone o aplicacions similars surten versions actualitzades les pròximes setmanes i podem actualitzar.

La versió 2.0 i la nova iTunes Store ens farà disfrutar d'un nou terminal amb moltes aplicacions gratuïtes i de pagament. Una nova experiència que segur que ens farà viure més intensament del nostre "aparell".

Com vaig comentar al Twitter.com, em donava la sensació que el llançament a Espanya, es referien a Madrid, perquè s'ha comprovat que a la resta del territori els iPhone's s'han subministrat amb comptagotes i al migdia o la tarda del divendres. Sense comentaris.

No ens em d'estranyar, Telefònica es així i continuarà amb les seves idees, potser es pensen que estan treien al mercat un nou Nokia. Realment es una pena que tractin la gent tant malament, amb cues, llistes d'espera... Per exemple, jo em vaig subscriure a la web que van habilitar per estar informats del llançament de l'iPhone, doncs bé, encara no he rebut res de res, si per ells fos encara no se si ha sortit a la venda... I a sobre diuen per TV que com jo, hi han 200.000 sol.licituds més, ho tenim clar, que potser no han tingut temps de preparar el llançament ?


Aquesta entrada pertany a: www.rechebloc.cat