Publicitat

Auriculars Bluetooth per l'iPhone

dimarts, 8 de juliol del 2008

A poc a poc van actualitzant l'Apple Store del nostre país i veiem accessoris disponibles per l'iPhone. Encara no el podem comprar, ni Timofonica ens explica preus, ni disponibilitat que hi haurà a les botigues, res de res. Encara no se perquè serveix donar-te d'alta a una web habilitada perquè et mantinguin informat i encara estic esperant que em diguin el dia que puc anar a comprar el nou iPhone: una vergonya!

El que volia comentar es la meva admiració per uns auriculars que vaig veure fa molt temps a l'Apple Store d'USA i que segurament arrivaràn al nostre país:

Imagen 1.png

Estic enamorat i segur que els compraré, però encara no estan disponibles encara que ja surt la imatge a l'Store.
També m'he fixat amb aquest auricular:

TR199_screen3.jpg

Si això que sembla un clip pel cabell, doncs és un auricular bluetooth, teniu més info aquí , i aquest si que es pot comprar a un preu de 99 €.

Aquesta entrada pertany a www.rechebloc.cat