Publicitat

iPhone lliure

diumenge, 30 de desembre del 2007


Desprès de buscar i buscar, la única manera que he trobat per poder 'obrir' l'iPhone, és amb el hardware, amb el sistema Dual-Sim. Enganyant al terminal per poder fer servir la meva SIM. Hi han molta oferta, però, també els que veig més seriosos estan esgotats. No faré cap llistat, per que, si feu un Google , trobareu infinitat de gent que ofereixen aquest tipus de producte. Jo potser em decideixo a portar-ho a BCN i comprar-ho en mà, inclús em fan tota la instal·lació, encara que crec que un mateix s'ho pot fer a casa.

Els preus que he trobat son els següents:

50 € per la versió 1.1.1
70 € per la versió 1.0.2
120 € per la versió 1.1.2 amb la tarjeta Dual-Sim.

Al final si tens la versió 1.1.2, suman el preu de l'iPhone i la tarjeta instal·lada, surt per uns 400€. No es econòmic, però, tampoc es un disparat tenint en conte que estem parlant d'un iPhone. ;-)

Algú coneix un altre alternativa, més econòmica?

2 comentaris:

mektgn ha dit...

Hola, acabo de veure el teu blog, enhorabona, té molt bona pinta :)

No havia sentit mai a parlar de la dual sim, ja m'informare, si pots envia'm un privat i em dius a quina botiga de bcn les instal.len.

En el meu cas, acabo de comprar una stealthsim a iphonehellas.com, que es una de les serioses, fent una compra agrupada. Encara no m'ha arrivat. I també he demanat una iphonesimfreer, aquella xinesa barata, que em fa una mica de por pero la majoria de gent no te problemes.

Salutacions i llarga vida al teu blog!!!!

Reche Bloc ha dit...

Hola meko-meko, deixam la teva adreça i et paso contacte de BCN. Això de Dual-Sim no se si es la marca o es el tipus de instal·lació, igual que les tarjes teves.
Imagino que tens un iPhone amb la versió 1.1.2 ?
Moltes gràcies per passar-te per aquest bloc, que no vol ser res de l'altre món, però que espero compartir amb la gent les meves experiencies.
Salutacions.