Publicitat

Tweetie 2, a fons.

dissabte, 10 d’octubre del 2009

Ahir em vaig descarregar l'aplicació Tweetie per l'iPhone, un client de Twitter que tothom estava esperant per veure les novetats que aportava aquest nova versió.

En general està molt bé, però molt, però han fallat amb una cosa que ara estem molt bé acostumats: el Push!

Anem a veure amb imatge les novetats que he trobat a menys d'un dia d'estar fent proves.

Podem configurar múltiples comptes:

IMG_0109.PNG


Per actualitzar els últims tweets publicats, només em de fer córrer la pantalla avall, com mostra la imatge.

IMG_0099.PNG


Si fem un moviment per sobre d'un tweet, s'obre un menú on podrem realitzar accions amb ell.

IMG_0100.PNG


El que més m'ha agradat es poder traduir un tweet a l'instant, i com el meu idioma es el català, funciona perfectament:

IMG_0101.PNG
IMG_0104.PNG


Tota l'aplicació pot funcionar amb mode apaïsat:
IMG_0106.PNG

IMG_0107.PNG


Tenim un petit comptador de caràcters, que si cliquem es desplega un menú amb més opcions per afegir al nostre tweet:

IMG_0108.PNG


Una aplicació molt millorada i que te un preu de 2,39€ a l'App Store, però que jo sense el push no la compraré. Continuaré fent servir la versió de 'proves' juntament amb Twitbit, que si que te Push.