Publicitat

Provant la versió filtrada iPhone OS 3.0 Golden Master

divendres, 9 d’octubre del 2009

Ahir em vaig decidir a provar la versió Golden Master de la que serà la versió final 3.0 que ens arribarà a tots el pròxim dia 17 de juny.

Primer em de tindre instal·lat iTunes 8.2, descarregar el torrent del OS 3.0, fer una còpia de seguretat de tota la informació del nostre aparell, tot seguit restaurar des de iTunes amb la tecla ALT pressionada, escollir l'arxiu del OS 3.0 que ens em descarregat i ja està !

Fàcil no?

Us haig de comentar que hi ha gent que li ha donat algun error i han tingut que canviar la data del Mac al dia 18 de juny per exemple, jo no ho he fet i m'ha funcionat perfectament, a data d'ahir dia 10 de juny. ;-)

També assegureu que el fitxer que us baixeu sigui el següent: iphone os 3 iphone os 3.0 golden master 7A341.

Us deixo unes captures que he fet, per cert, va molt fluida aquesta versió, també ara no tinc fet el Jalibreak i no tinc cap aplicació de Cydia funcionant, però tot així noto que va molt fine't.

De moment continuo provant totes les noves funcions, cada vegada és més perfecte aquest iPhone. Salut!

IMG_0268.PNGIMG_0267.PNGIMG_0269.PNGIMG_0270.PNGIMG_0271.PNGIMG_0272.PNG