Publicitat

Per fí, versió 2.0 disponible a l'iPhone

dilluns, 21 de juliol del 2008

Diumenge al matí, amb resaca i mitg adormit, em vaig llevar amb la sorpresa que ja podiem actualitzar el nostre iPhone a la nova versió 2.0. El twitter treia fum, els blocs també i jo sense wi-fi a Blanes per poder actualitzar.

Al final ha sigut avui dilluns, he actualitzat i estic molt content, l'iPhone corre més, l'Apps Store a l'iTunes es una maravella, amb aplicacions gratuites i altres de pagament amb preus molt raonables.

La operació d'alliberar, desbloquejar i actualitzar, ha sigut fàcil. Seguint els tutuorials que m'he trobat a la xarxa i els consells d'en Tomàs, Oriol, Punkomatik i Sanse, ha anat tot rodat. L'únic incident ha sigut amb el firmware que en Pwnage no el trobava, però si descarregueu tots els arxius amb Firefox, no teniu que tindré cap problema.

També val a dir, que hi ha molta gent que te incidencies i no estan contents, però també hi ha molta gent com jo, que de moment estem molt satisfet amb l'actualització i sense patir cap incident. Es més, em pensava que a l'actualitzar les Notes s'esborrarien totes i no ha sigut així, ho tinc tot configurat i amb totes les dades.

Ara ja puc realitzar captures de pantalla amb el HOME+SLEEP, twittejar amb Twinkle o Twitterrific, fer servir Evernote, Remote (excel.lent aplicació per controlar l'iTunes del Mac), NetNewsWire pels nostres Feeds o el Facebook ( a veure si li dono una 2na oportunitat).
Google Maps, també està millorat, els contactes podem realitzar un busqueda, la calculadora molt millorada, però això ja serà contingut per un altre post.

Podeu seguir el tutorial AppsMac, a mi m'ha anat molt bé.

I els que ja teniu l'iPhone actualitzat, esteu contents?

Aquesta entrada pertany a www.rechebloc.cat