Publicitat

iPhone, noves sensacions

dijous, 3 de gener del 2008


Ha passat un dia desde que el tinc i no paro d'al·lucinar. Ara completament alliberat i poden fer trucades i enviar sms, ja el tinc casi funcionant al 100x100. Ara buscarem una tarifa plana de dades que sigui compatible amb les meves necessitats. Fins ara feia servir el Real Mail de Vodafone, però a l'iPhone això no és possible, de moment.
Una recomanació que m'han fet, aprofitant la tarja Dual-Sim que he instal·lat, puc donar-me d'alta a Yoigo amb una tarifa plana que tenen, que cada dia que et conectes pagues 1 euro i si no et conectes no pagues res. I poder fer servir la meva tarjeta habitual per fer trucades, tot amb una! Aquesta possibilitat a mi em va perfecte. Sortirà segurament una mica més car que els 15 euros que pagava a Vodafone, però guanyo poder treballar amb el millor telèfon del món, que és diu ràpid. xD
Encara que hi ha gent que li fa por o prefereix esperar, la meva recomanació és fer el canvi, apostar per la tecnologia, la simplicitat i l'extraordinari disseny que te l'iPhone.
Son masses sensacions, que m'agradaria transmetre al bloc el millor possible. Per cert, bon any nou a tothom!! I feliç iPhone 2008.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats!!
N'hi ha que teniu sort!

Jo hauré d'esperar que el portin per aquí i a veure si hi posen 3G o GPS o ...

Disfruta'l tu que pots!

Bpm ha dit...

tomaaa :) despres de tants dies esperant-la ara ja es teva!!

Es que fins i tot la caixa esta currada i tot jeje, ja aniras postejant tot el que vagis descobrint o una mini guia d'us, pels que la pillem mes endavant

Reche Bloc ha dit...

apple.bloks.cat, era un tema de salut, si no em comprava l'iPhone, corria el risc de patir algúna enfermetat. Només ho he fet per salut, que és el més important. no? ;-)

BPM, acabaràs picant de la pometa, tot i que recordo el post que vas publicar amb la foto... això els hi ensenyaré als teus fills algún dia, xD

Que us vagin molt bé els reis ! Salut!

losimo ha dit...

Bueno reche, veig que no me'l regalaràs... Sort que tinc un amigatxo a EEUU i ahir mateix li n'he demanat un pa la meua dona. A les dones se les ha de tenir contentes!!!

Quan m'arribi ja miraré lo tema del desbloqueig i tot això com va.

Si no et fa res, puc fer-te alguna consulta?
M'agrada tindre algun suport amb experiència, si és possible, claro.

Reche Bloc ha dit...

Experiència de moment poca. Però aquí em tens pel que vulguis.
De moment estic intentant fer un intensiu per veure totes les possibilitats que tinc amb l'iPhone, que de moment no te límits.
Estem en contacte.

losimo ha dit...

Estem, estem!! :U))