Publicitat

Bye, bye, Office !

dimecres, 23 de gener del 2008


Ja m'he decidit, i només em faltava llegir aquest article a Applendiendo , no instal·laré l'Office 2008. Ahir a l'Apple Pro Series, varen fer un repàs al iWork i ho tinc claríssim: no tornaré a fer servir l'Office al meu MacBook.
Ahir em van demostrar, per si no ho tenia clar encara, que l'iWork '08 es molt més potent, més ràpid i molt fàcil d'utilitzar, i per un novell com jo és el que busco. Espero en els pròxims dies comprar el Leopard i també l'iWork 08, aixi que ja aniré explicant la meva experiència. Microsoft, no gràcies!

3 comentaris:

Bpm ha dit...

El pages08 va genial, i el nou numbers tot i que no l'he remenat te bona pinta, a mes el iwork08 val cuasi la meitat que la versio mes barata que el office '07.Ja niras explicant q tal.


Ara be, si jo a la feina on es treballa molt amb el excel i word amb fitxers compartits he tingut algun problemilla amb el word de mac i el de windows , amb el pages i el word segur que encara en tindria molts mes ... la millor opcio seria fer que tothom treballes amb el openoffice potser xD

Anònim ha dit...

Jo, des de que vaig instal·lar el Leopard, que ho vaig fer amb una instal·lació des de 0, ja no el vaig instal·lar.

El iWork funciona perfecte, realment com comenta en Bpm, al obrir algun word de windows, la interpretació no és del tot correcte, però per crear documents funciona perfectament!! I sobretot presentacions amb el Keynote!!

Anònim ha dit...

Doncs que voleu que us digui amb l'iWork em sembla molt limitat en molts aspectes sobretot pel que fa el numbers.
Canviar l'Office de la malvada microsoft per l'Iwork de la encara pitjor Apple... abans intentaria marxar cap a Openoffice.