Publicitat

Aplicacions a l'iPhone

dissabte, 5 de gener del 2008

Faré una breu explicació de tot el que m'he trobat aquest dos dies amb l'iPhone i les diferents aplicacions.

- SMS, molt fàcil de fer servir, el teclat m'estic fen amb ell, però serà un aprenentatge ràpid. Ens guarda els sms segons l'emissor i la resposta meva, genial per mantindré ordenats els nostres missatges. Falta poder enviar a més d'un destinatari, de moment no m'ha fet falta, però es una carència que a la versió 1.1.3 sembla que estarà resolta.

- Calendari, perfecte sincronització amb el MacBook. Molt fàcil de fer servir i d'afegir noves tasques. Visualització per llista, dia o mes. Imprescindible a la meva vida diària.

- Fotos, sincronitzat amb l'iPhoto del MacBook sense cap problemes i una presentació revolucionaria, sense oblidar que podem ampliar les imatges amb els dits, girar la pantalla horitzontal o vertical. Una nova manera de veure les nostres fotos.

- Càmera, molt simple, no te cap opció. Fem la foto, la guardem i poca cosa més. Es un telèfon no una càmera de fotos el que he comprat, per sortir d'una emergència més que suficient. Encara que ja hi ha algúna aplicació que ens permet modificar, llums, fer zoom digital, etc.

Continuaré...

3 comentaris:

losimo ha dit...

I això que no tens experiència. No saps que cap sabi és reconèix la seva sabiduria?

Tu continua que natros també continuem, aquí, a peu del... bloc? Per exemple.

O¿o al lloro mos tens. Ara no t'estressis ;U)

Reche Bloc ha dit...

Gràcies pels teus consells. Ja intentaré fer-ho el millor possible, això segur.

mutek ha dit...

Bon any nouuuu!!!
Mira que estàs pesadet amb els Macs dels nassos eeeeh!! Deu estar contenta la Sra. Moreno, eeh?
Molt xulo el teu blog, quant tingui temps et posso bé l'accés desde el meu, que veig que te l'has canviat!
Això del iphone, macs, macbook i la poma ès una castanyaa!! (això és per crear els típics piques entre pcs i macs, palilleros i surferos, blancs i blaus...) XD

"Lu dixu" bon any nou, records per tothom i a veure si m'escapo un dia i em foto "un barrigasu" pel teu poble!

Una abraçada sincera, m'enrecordo de tots tot i que no ho sembli