Publicitat

Servei Tècnic d'Apple

dissabte, 15 de desembre del 2007

Volia parlar del servei tècnic d'Apple, i de la importancia que tenen per fer que un client com jo estigui satisfet plenament del MacBook que ara farà un any em vaig comprar. De la importancia que tenen perque aquesta marca sigui diferent a la resta.

Us explico, vaig portar farà poc més d'un mes, el meu MacBook a un servei tècnic a prop de casa meva. Els hi vaig comentar que em parpadejava la pantalla de tant en tant i que el topcase (com es veu a la foto) s'estava esquerdant. Al problema de la pantalla em van comentar que cap problema, que li farien unes proves i que entrava amb la garantia. Al segon problema no, perquè representa que havia fet un mal ús. No ho entenia, perquè es pot veure clarament, que es on poso la mà i es un desgast per una mala qualitat del topcase, no per un cop, com em van voler fer creure. I es més, em dien que Apple no em reconeixeria aquest defecte. Jo Vaig callar...
Van passar 10 dies i vaig tornar a recollir el meu Mac. Van arreglar el problema de la pantalla (fallava una peça interior, que no em van saber dir quina) pero el topcase, ni cas! Però ha passat un mes i han tornat els problemes de la pantalla. Em vaig decidir fa 5 dies a portar-ho a un servei tècnic diferent i de Barcelona. Aquí no m'han posat cap pega, han canvait el topcase, i la pantalla sencera. I Apple te reconeguts aquests defectes.

Torno al principi, recordant la importància de ser competitius amb els clients. De estar informats i si no estan segurs que s'informin. No pot ser que hi hagi diferents criteris als serveis tècnis i amb la conseqüent pèrdua de temps que he tingut que patir aquets mesos.

Espero que això li serveixi algú com jo, que he reclamat el que estava segur que era just, un MacBook que funcioni correctament i que no es vagi trencant amb només un any de vida.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo fa poc també vaig tenir una experiència, la bateria del meu MacBook Pro es va començar a inflar com una pilota...

Vaig trucar directament a Apple, i tot i que el portàtil ja té quasi 2 anys em van dir que me la canviaven sense cap problema, donant-me un número de referència.

Al anar a un servei tècnic de Barcelona, em van dir que estava fora de garantia, i només me'l van agafar per canviar un cop dit, que Apple havia dit que la canviarien i donant el número de reparació que m'havien donat...

Em sembla que a vegades baixen bastant del burro!

Reche Bloc ha dit...

Per sort, de moment, Apple respon a les nostres queixes.

Gràcies per comentari.

Anònim ha dit...

On el vas potar primer a arreglar?
Va se a la Apple de Granollers, al costat del Piano Blau??

Encara estic pendent de instalar Leopard,..., encara no m'he acabat Tiger, jeje.

A10.

Reche Bloc ha dit...

Si senyor, has encertat.
Jo també espero per instalar el Leopard, encara veig que la gent te algún problemilla. Però és veritat, jo tampoc m'he acabat el Tiger, però em dona la sensació que mai m'ho acabaré...

Miquel ha dit...

Jo també ho vaig portar al del costat del pianobblau i em van timar del tot, apart de no canviar lo del topcase, vaig ampliar la ram i em van posar dues targetes diferents, incompatibles i velles.

Lamentable!

Sort que com a mínim ara tenim servei tècnic oficial a l'Apple premium Reseller de la Plaça dels porcs, l'INTECAT iStore!