Publicitat

Sapiens, un altre llançador d'aplicacions

dijous, 6 de desembre del 2007


Estic provant un nou llançador d'aplicacions Sapiens abans feia servir Quicksilver i em funciona molt bé, però gràcies al post a PlanetaMac.com he descobert aquesta nova aplicació que ens permet llançar aplicacions molt ràpidament, i igual que Quicksilver, aprent que és el que fem servir més sovint i ens ho presenta amb un cercle com es feu a la foto. Podem accionar l'aplicació mitjançant el teclat o bé amb el ratolí, només tindrem que dibuixar un cercle a la nostra pantalla amb el punter i obrim Sapiens .

3 comentaris:

Juan Carlos Hernández Bosquet ha dit...

Hola,

que tal funciona el Sapiens??

Fa dies que m'ho baixat però encara tinc molta feina que fer amb Quicksilver i no l'he provat.

Es millor que Quicksilver?

A10.

Reche Bloc ha dit...

Hola,

Jo fa dos dies que el faig servir i em va molt be... Com veus a la foto es van memoritzant les aplicacions que fas servir més sovint, aixi que nomes amb un click ja la pots obrir. I si no, escrius i et busca l'aplicació igual que Quicksilver...

Jo de moment, em quedo amb Sapiens.

Salut!

Anònim ha dit...

Jo l'he estat provant una estona, i al final no m'ha acabat de convèncer...

I menys al ser de pagament!