Publicitat

Enquesta desembre...

dilluns, 24 de desembre del 2007


S'acaba el cap de setmana i dono per tancada l'enquesta que he fet aquest mes de desembre, coincidint amb el partit de futbol del Barça amb el Madrid. No parlarem del resultat, encara que un 38% volia que guanyes el Barça... El que m'ha sorprès és que la resposta de conya que vaig posar, fent referència que volia un iPhone, ha sigut la més votada, amb un 61%. Es nota que hi han ganes d'iPhone, jo després del fracàs futbolístic d'aquesta nit i la mala llet que m'ha entrat al camp, i a la tornada cap a casa, nomes espero que el dia 1 amb l'arribada del meu iPhone directament de Nova York pugui compartir la meva felicitat amb tots els que heu participat en aquesta enquesta i amb tots els que us passeu cada dia per aquest bloc. Mil gràcies i us desitjo un Bon Nadal i un Feliç Mac-Any 2008 !