Publicitat

Manifestació a Barcelona

dissabte, 1 de desembre del 2007

7 comentaris:

Bpm ha dit...

impressionant la foto del reche i el carod xDDD

pro aquesta manifestacio no era pel tema de les obres del ave? que significa tanta senyera?

Reche Bloc ha dit...

es per tot en general... també em vaig trobar amb la quedada de maqueros al Fnac a la zona Apple, pero no vaig dir res... xD

Anònim ha dit...

Carod chaquetero pactes amb pordioseros jejejejeje

Reche Bloc ha dit...

Ara no discutirem de politica. Que mira que hi han posts i em de parlar precisament d'aquest.

Per cert deface, com anat l'escapada al pais que ningú fuma... i quedarem algún dia ?? Podrem sincronitzar agendes ??

Anònim ha dit...

A veure si es veritat i quedem xq s9i seguim en aquesta linea quan quedem serà xq els nostres fills es graduen a la universitat de la festa jejejeje
Que us sembla quedem la setmana que ve dia 15 de Desembre per sopar a blanes o calella???
Es que tinc curs dissabte fisn les 20.00 h

Reche Bloc ha dit...

ok. Estem en contacte i ens veiem aviat...

per cert demà Matinée Decada Weekend... kins records! xD

Reche Bloc ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.