Publicitat

Ja no hi ha marxa enrera...

divendres, 28 de setembre del 2007


A falta d'una setmana justa per marxar cap a Eivissa i amb la companyia de Deface i la dona, ens retrovarem a l'escenari que tanta felicitat m'ha donat personalment. Es un club que desde el primer dia que el vaig trepitjar, sabia que no hi havia res igual al mon. He viatjat per Nova York, Londres, Canada, Grecia, Italia, França, Andorra i no he trobat res igual, la estructura de la sala, el so, l'horari, la gent, la música i la illa que l'acull.
Es una despedida per la porta gran, no podia ser d'un altre manera, jo pensava que ja no aniria... pero gràcies a la comprenssió de la meva dona i la insistencia del bon amic Deface, tornare a somiar per un dia, el darrer dia al món clubbing.
També m'agradaria que vingues més gent que a compartit aquesta "vida" clubbing amb mi, per per unes coses o per altres no podra ser. Aixi que dissabte a les 6h del mati agafare l'avió a Barcelona, tot sol, i em plantare a l'illa tot just abans de començar la sessió de Matinée a les 8h del mati, per despres continuar al Bora-Bora.
No cal dir, que amb el nou HTC touch amb camara i conexió GPRS, mantindre el bloc el maxim d'actualitzat amb tot el que va passant, aixi que espero que disfruteu on-line aquest dia amb mi.