Publicitat

Benvinguts de nou !

diumenge, 26 d’agost del 2007


S'han acabat les vacances i han començat els problemes. Per una incidencia amb Google tinc bloquejada l'antiga compte d'on gestionava una serie de blocs que tenia en funcionament, entre ells " djreche de blogspot , i com que nomes em respon una maquina a les reclamacions que faig, i no em donen cap solució, he decidit donar d'alta un altre compte i com a minim "reche bloc" continuarà funcionan, ara amb el nom que li correspon. Es una tocada de collons pero de moment es l'única alternativa que tinc a poder continuar publicant les meves "memories", XD.
Com sempre quant s'acaben les vacances ens proposem nous reptes, entre els meus serà oferir un millor contingut, sempre que el temps m'ho permeti i intentar que la gent que es passa a "veurem", deixi el seu comentari que sempre es gratificant.

2 comentaris:

sergi erizzo ha dit...

Hola!!!!!
Com han anat les vacances...?
nosaltres hem continuat al tsunami... sense parar!
ves preparan-te que el 15 fem el tencament...
una abraçada!

Reche Bloc ha dit...

Hola Sergi !!
Ja he vist que no pareu al Tsunami, espero poder passar-me aviat i fer una copeta (o dues) amb tu !
Salut!